lördag 21 juni 2008

Rök från Ecotec A3, del 3


Rök från Ecotec A3
Originally uploaded by jerjo02

Har i ett tidigare inlägg berättat om hur Tellus modifierat min pelletsbrännare så att bakrök skall undvikas.
Tror ni att det hjälpte?

Jo, visst gjorde det! Nu ryker det inte där längre!
Men nu har jag hittat ett nytt ställe - undrar om det sitter något skräp i rökgaskanalen?
För jag har ju aldrig haft dessa bekymmer tidigare. Närmast på tur står det att täppa detta hål med pasta av något slag - fortsättning följer.

Måste även berätta hur denna bild har kommit till telefonen:
Bilden är tagen med min vanliga digitalkamera, KM X50. I denna sitter ett micro-SD monterat i en SD-adapter. Detta kort har jag flyttat till telefonen, beskurit och förminskat bilden samt använt till detta inlägg.

++++++++++++++++++++++
Bild/video i detta inlägg är tagen med Konica Minolta X50. Hela inlägget är skrivet i Nokia N95.

[powered by MOMAIL]
Free Mobile Mail
For Everyone
http://www.momail.org

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar