torsdag 20 november 2008

Säga upp Comviq mobilabonnemang

Som jag säkert berättat tidigare så har jag bytt mobiloperatör från Comviq till Tre (3).
Nu har sluträkningen kommit från Tele2/Comviq - 3x69:- + mobilsamtalen.

Tydligen gäller andra regler under uppsägningstiden, 3 månader, för annars får man ringa för dessa 69:- men så var tydligen inte fallet??!

Jag har haft Comviq Knock Out (69:-/mån) men eftersom jag tidigare haft ett pottabonnemang, med pengar kvar, så har det dragits minst 69:- från denna pott varje månad.

Jag ringde ändå Kundtjänst när det var en månad kvar av uppsägningstiden och frågade hur mycket pengar det fanns kvar i potten - 150:- var det svar jag fick.

Sluträkningen var på 254:-! OK, det är ju inga pengar att tala om men jag tycker ändå att det är fel!

Man känner sig lite lurad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar