måndag 6 april 2009

Nokia 6220 Classic uppdaterad

Min Nokia 6220 Classic har det ej funnits programuppdatering till tidigare - detta beroende på att den är låst, och brandad, till Tre (3).

Jag har sökt på telefonens produktkod, 0568216, vid ett flertal tillfällen men varje gång har jag fått svaret att ver. 3.06 är den aktuella - tills nu.

Plötsligt gick det att uppdatera till version 4.13!

(Däremot om man söker efter uppdatering via enhetshanteraren i telefonen så hittar den ingen).



Man har alltså hoppat över både 3.23 och 3.46!



Men vad gör väl det när det nu finns den senaste versionen även för Tre-telefonen 6220 Classic?!


Men blev telefonen bättre?

Ja det är nog lite för tidigt att säga men jag har sett en försämring - efter denna uppdatering så funkar det dåligt att ha två fönster öppna i webbläsaren MiniMap.
Webbläsaren vill då gärna "stänga av sig"!

Den förbättring jag hittills sett är:
  • När man tittar på minibilder i Galleri så visas bildnamnet för markerad bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar