tisdag 23 juni 2009

Är problemet med pelletsbrännare, EP-18, löst??

I ett tidigare inlägg, här, sökte jag efter elschema alt bilder på inkoppling av givare till fallschakt för pelletsbrännare EP-18.

Kanske har problemet fått sin lösning genom nedanstående mail som kom till min bloggadress i går kväll?


"Hej.
Ursäkta att jag inte hört av mig. Har varit i xxxxx och fiskat över midsommar. Jag har inget el-schema, men om jag får reda på vilka kablar han menar så kan jag fota mina och mms:a honom.
Mvh Tomas"


Jag har skickat över mailet till personen som önskade hjälp så får vi hoppas att det löser sig!

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag skulle gärna vilja ha bilderna jag med. Har en likadan brännare utan att veta hur det ska kopplas med elen.

    SvaraRadera
  2. Tyvärr så har jag inga bilder men jag skickar ett mail till en kille som har en likadan brännare så hoppas jag att han kontaktar dig!

    SvaraRadera