måndag 17 augusti 2009

Fick du Ny Teknik förra veckan??

I ett tidigare inlägg skrev jag att Ny Teknik skulle komma i lådan, efter semesteruppehåll, den 12:e augusti.



Detta efter att ha varit i kontakt med Ny Teknik och fått dessa besked!

Jag fick ingen tidning i onsdags och har via webben anmält avsaknaden - trots detta har jag ej sett någon Ny Teknik - har någon av mina läsare fått numret från förra veckan?

Eller blev jag lurad av Kundtjänst så att den kommer först denna vecka?

Det vore ju en fördel om det på Ny Teknik's webbplats framgick när tidningen skall komma och när det är uppehåll, eller har jag kanske missat det?

2 kommentarer:

  1. Har samma problem med computer sweden, tidnignen tycks komma lite när som helst, ibland kommer den dagen efter, ibland inte alls.

    SvaraRadera
  2. Det visade sig ju att det inte skulle komma någon Ny Teknik förra veckan - jag fick fel information när jag ringde tidigare.
    Så i detta fallet får jag/vi skylla på Kundtjänst.

    SvaraRadera