fredag 23 oktober 2009

OpenOffice är populärt!

I nya numret av DatorMagazin läser jag att 69% av de som besvarat Månadens fråga har installerat OpenOffice och att endast 16% föredrar Microsoft Office.
Vad anser mina läsare?
Är OpenOffice bättre?

Svara på undersökningen ute till höger!
---------------------------------

Mobilt inlägg till Tech Blog of Sweden.
Bild/video i detta inlägg är taget med Nokia 6220 Classic.
Hela inlägget är skrivet i 6220 Classic.


[Mobile mail sent by Momail]
Get it at www.momail.com

2 kommentarer:

  1. Testade Open Office när ordinarie datorn var på lagning. Tyckte det var ungefär likvärdigt med MS Office. Men skulle behöva längre tid och jämföra mer grundligt för att kunna rösta i din omröstning.

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte rösta för jag har ännu inte hittat det ultimata Officeprogrammet.

    Jag använder Open Office men saknar att det inte är helt kompatibelt med MS Office (framför allt när man gör matteformler). Oftast använder jag textredigeraren (anteckningar på pc) för att skriva texter. Avskyr alla formateringar som kontorsprogrammen pysslar med.

    SvaraRadera