torsdag 18 november 2010

Är du född mellan 1965 och 1985?

tillhör du uppkopplingsgenerationen - åtminstone enligt Aftonbladet!







Uppkopplingsgenerationen kännetecknas av att vara ständigt nåbara och prioriterar internet och nåbarheten framför både familj, vänner och samvaro - tur att man inte är född mellan dessa år!

Har själv märkt, trots att jag inte ligger mellan dessa födelseår, hur svårt det kan vara att slita sig från datorn och internet med dess olika forum, bloggar, mail mm mm.

2 kommentarer:

  1. Hallå du
    Jaha då tillhör man den generationen då
    är 67:a.
    Men det stämmer nog lite på mej,men att jag är nåbar 24/7 hör väl till mitt jobb.
    //Thommy Johansson

    SvaraRadera
  2. Jaha du, det var ju inte bra! Får väl erkänna att även jag är uppkopplad alldeles för mycket även att jag ej faller inom intervallet 65-85 - får skylla på bloggen?!

    SvaraRadera