söndag 28 november 2010

Intressant tjänst hos Mobiletail

Såg först idag att jag fått ett meddelande från Mobiletail. Jacob ville att jag skulle testa deras tjänst för att välja rätt mobilabonnemang.
Måste säga att jag blev positivt överraskad över hur bra den fungerar!

Man börjar med välja vilken telefon man är intresserad av.
Därefter fyller man i sitt användarmönster:
 

Nu får man fram en lista över vilka operatörer som har just den telefonen DU valt samt vilken operatör som är billigast med just ditt användarmönster.

Saknade jag något? Ja, kanske skulle varit trevligt att kunna välja önskad uppkopplingshastighet för mobilsurf - om det nu är möjligt?
Jag använder t ex Tre:s 6Mbit/s i min telefon och detta påverkar ju mina kostnader.

Sammanfattning: En mycket bra tjänst som kan hjälpa MÅNGA att välja rätt abonnemang!!
TACK Jacob!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar