fredag 5 februari 2010

Önskemål, tvillingkort för mobilen!

Nu när telefonerna allt mera påminner om en dator så vore det perfekt med tvillingkort; alltså dubbla SIM-kort med samma nummer.
Detta för att kunna ha en lyx-telefon och en  "slit-och-släng"-telefon  på samma abonnemang.

Lyx-telefonen, här illustrerad av en Nokia N900, vill man ju inte gärna använda när det regnar eller snöar.
Ej heller är det någon bra telefon att ha i fickan, använda på promenaden eller i bilen.
Bäst passar den när man har båda händerna tillgängliga och sitter stilla.



En billig telefon, som denna Huawei U120, passar perfekt som vardagstelefon.

Telefonen har allt som behövs för att ringa och sköta enklare sysslor.

Den passar perfekt i fickan och är enkel att hantera med en hand.

Vill man ha en telefon med bättre prestanda och möjligheter såsom t ex vettig kamera så kan jag rekommendera Nokia 6220 Classic.
Denna telefon har ju även riktig Xenon-blixt.


Fick faktiskt, som trogen kund, ett samtal från Tre idag där jag framförde mina önskemål om tvillingkort. Han berättade att jag inte var ensam om att ha dessa önskemål.
Hoppas det kommer snart annars måste jag säga att jag är tveksam till att skaffa en lyxtelefon att alltid ha i fickan!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar