onsdag 14 november 2012

Har Du "snål" datamängd till Din surfplatta?


Många använder kontantkort, för mobiltelefon, för att få 3G-uppkoppling till sin surfplatta/dator.
Detta är ett billigt sätt att få internetförbindelse men tyvärr så brukar datamängden vara begränsad till 0,5GB/månad.
Vet att både Halebop, Telia och Tele2 har årskort för just detta och prislappen brukar vara ca 500:-/år.
Det är lite olika vad som händer när datamängden är förbrukad, antingen sjunker hastigheten eller så blir man avstängd.

Det finns dock ett bättre alternativ - Joors!
Joors erbjuder 4x så mycket datatrafik, 2G/mån, till en engångskostnad av 495:-!
Inte nog med detta, just nu kan jag, genom mitt medlemsskap i Joors, erbjuda Dig 200 kronors rabatt.
Priset för 2GB data per månad blir alltså 295:-!
Behöver Du modem, för att t ex använda i datorn så kostar detta bara 100:-.




Sammanfattningsvis så får Du alltså 2GB/mån för en engångsavgift av 295:-!

Men det måste väl finnas någon hake?
  • Ja, detta rabatterade erbjudande gäller bara till den 30 november samt har jag ett begränsat antal inbjudningar att dela ut.  Men lugn, jag har fortfarande många kvar - först till kvarn att anmäla sig är säker på att få!!
  • Vidare så får Du stå ut med lite reklam när Du surfar, tjänsten finansieras nämligen på detta sätt.
Jag blev intresserad -Hur gör jag för att anmäla mig?


Skicka mig ett mail, med Din emailadress, genom att klicka på "Kontakt" uppe i högra fältet så anmäler jag Dig till Joors!


EDIT: Skrev ihop lite om Joors  - du hittar det här!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar