måndag 7 januari 2013

Philips AirFloss, uppföljning

Nu har jag använt Philips Sonicare AirFloss sedan mitten av december och det kan väl vara dags att avrapportera vad jag tycker om den?!








Fördelar:
  • Den största fördelen är absolut att det numera alltid blir rengjort mellan tänderna 2x per dag. Tandstickor och tandtråd är också bra, kanske t o m bättre, men tyvärr så fuskar jag alldeles för ofta.
  • Enkel att använda.
  • Det går fort att köra runt alla mellanrum.
Nackdelar:
  • Det går åt mycket vatten, inget som egentligen gör något men det kräver påfyllning före varje behandling.
  • Det blödde från tandköttet de första dagarna men har nu slutat.
  • Hunden retade sig på ljudet men har nu vant sig.
  • Hustrun börjar också bli intresserad så jag kanske inte får ha den för mig själv alt skaffa en till.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar