fredag 13 november 2020

Ersättare för Team Viewer.

Personligen anser jag att Team Viewer att det bästa programmet/appen för att fjärransluta till andra datorer, surfplattor och mobiltelefoner.
Det jag gillar är dess flexibilitet eftersom jag från både dator och mobil/surfplatta kan ansluta gratis till valfritt objekt, som privatperson.
Dessutom finns programmet för de båda operativsystem jag använder, Windows och Linux.

Det finns säkert andra program för fjärranslutning som är lika bra? men jag har inte hittat något som är gratis i alla fall.

Här sju ytterligare gratisprogram för fjärranslutning.









2 kommentarer:

  1. Jag kör AnyDesk på både Windows och Android, bör ju funka för dig också :-)
    https://anydesk.com/en/downloads

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det funkar men ej att styra Androidmobil från dator.

      Radera