lördag 5 april 2008

Internationella kontakter!



I onsdags hörde en kille av sig via min chat-funktion på bloggen.

Han hade sökt på drivrutiner till den kamera (uw10tnc-1190vue) som jag köpte på loppis, för 10:-, förra helgen och hamnat på min blogg.

Jag förstod av inledningsfrasen att han ej förstod svenska och fick det även bekräftat när jag frågade - konversationen blev på engelska! Han efterfrågade dels drivrutiner men även instruktioner för hur att installera dessa. Jag fick hans e-mailadress och skickade både instruktioner och fil.



Idag på morgonen kom beskedet att han lyckats installera drivrutinerna.
Mailet kom från Sonora i Mexiko!

1 kommentar:

  1. Ja, det är så livet är numera.
    Visst måste man kunna säga, livet före och efter Internet.
    Kul att man ändå fick uppleva de två olika epokerna...!

    SvaraRadera