tisdag 2 juni 2009

Acer Aspire One A110L - svart skärm

När jag härom dagen skulle starta datorn så gick den igång men skärmen tändes aldrig trots upprepade försök!

Datorn är köpt på Dustin Home och lustigt nog så var det 4 månaders garanti kvar så jag mailade dem för att få fraktsedel för insändning.
Någon eller några dagar senare kom besked att det var tillverkaren som hade garantin på just denna produkt varför jag ombads kontakta dem istället på ett 020-nummer.

Vid detta samtal så fick jag ett ärendenummer samt kunde jag skriva ut adresslappen själv att klistra på paketet.

Ytterligare ett 020-samtal till UPS så var även frakten bokad och någon dag senare så hämtades paketet vid dörren - vilken service!
Paketet skulle till Tyskland så nu återstår det att se hur länge det dröjer innan den kommer tillbaka.


++++++++++++++++++++++
Bild/video i detta inlägg är taget med Nokia N95. Hela inlägget är skrivet i N95.


[Mobile mail sent by Momail]
Get it at www.momail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar