lördag 28 maj 2011

Hitta väska till surfplatta

Har letat på nätet efter en passande väska till min surfplatta, ZTE Light.

Härom dagen tog jag Google till hjälp och sökte på "väska 7 "".
Första träffen ledde mig till MyTrendyPhone.se.




Här fanns en väska som verkade passa som handsken - en "Belkin Merge Tablet PC väska"  anpassad för 7":s surfplatta och till priset av 179:- (trodde Belkin bara tillverkade routrar och sånt?)

Verkar som MyTrendyPhone.se är stora på väskor?!
Framförallt så finns det många iPad fodral och väskor att välja på.

Nåväl, jag bestämde mig för Belkinväskan till min ZTE Light!

Nedan några bilder på Belkinväskan:



















Väskan med surfplattan "invärtes".




















Väskan passar perfekt till ZTE Light på 7". Gillar att det är en kort dragkedja som bara går längs väskans ena gavel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar