onsdag 19 november 2014

SVTPlay borta på Canal Digital

Jag har varit slö med att testa playkanalerna på Canal Digitals box (HD PVR 5720SX) men igår var det dax.
Allt fungerade perfekt och jag imponerades över hur bra bilden var på SVT Play samt hur enkelt det var att styra det hela från mobilen (Android) - här finns en instruktionsfilm.

Allt såg ut som på denna bild.




















Idag när jag skulle testa igen så var SVTPlay-alternativet borta!
Trots många försök på alla möjliga sätt så kom aldrig detta alternativ fram?!

Vad göra?!
Jo, jag ringde kundtjänst!
Beskedet - "Vi har bekymmer med denna tjänst, men det är felanmält".

Så nu är det bara att vänta!



2 kommentarer:

  1. Såg också att Svt play var borta idag. Nu slipper jag leta efter ett svar när du har kollat med kundtjänst.

    SvaraRadera