måndag 22 april 2019

Ny chatfunktion!

Som Ni alla läsare vet så har jag nu drivit bloggen "Tech Blog of Sweden" i många år, sedan 2007 faktiskt.

Hade en chatfunktion på sidan tidigare som var ganska populär men där tjänsten försvann, för säkert 7-8 år sedan.

Nu har jag hittat en ny tjänst som jag hoppas skall tilltala mina besökare.

Det Du behöver göra för att få kontakt är att installera "Telegram".

EDIT: Sök sedan på "Tech Blog of Sweden" (utan citationstecken) så hörs vi - om jag är online förståss!?

"Telegram" finns både som app men även som en webbtjänst och för att registrera Dig så behöver Du även ha mobilen tillgänglig.

På "Telegram" finns även många andra intressanta forum såsom:

  • Androidpodden
  • Linuxpodden
  • m m
  • m m




3 kommentarer:

  1. Detta ska testas :)
    https://desktop.telegram.org/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Online nu, men du hittar mig nog inte?

      Radera
    2. Jo, sök på "Tech Blog of Sweden" så hörs vi

      Radera