tisdag 6 april 2021

Nu byter jag ut Comviq Fastpris!

I förra veckan meddelade Comviq att de ändrar sina priser - jag har tidigare betalat 145 kr/mån för Fastpris Senior, fria samtal och 8 GB surf/mån.

Detta höjs nu till 175 kr samtidigt som surfmängden höjs till 15 GB.





Eftersom jag bara spontananvänder surf, när jag är utanför hemmafiberns räckvidd så tyckte jag att detta var ett dåligt erbjudande!

Så häromdagen anmälde jag mig för flytt till Hallon, 3 GB/mån men en startpott på 25 GB och till en kostnad av 89 kr/mån.
Jag har ju dessutom ett 3-kort i mobilen med 100 GB/månaden.

Får se om jag blir nöjd - fortsättning följer.

5 kommentarer:

  1. Fello 10gig 145kr i telias nät

    SvaraRadera
  2. https://www.fello.se/seniorabonnemang

    SvaraRadera
  3. Vimla bra bra deal för 99kr , Telenors nät.

    SvaraRadera
  4. https://vimla.se/bestall/55/valj-data

    SvaraRadera
  5. Tack för tipsen, provar Hallon ett tag så får jag se om jag blir nöjd. Har 100 GB surf via 3 också så använder detta kort för surf hädanefter. Så slipper det ligga oanvänt (150 kr/mån)

    SvaraRadera