lördag 8 januari 2022

Handsfree från Kina har anlänt!

Beställde en bluetooth-handsfree, via Wish för någon månad.
Handsfreen kostade 24 kr + 24 kr i leverans.
Igår anlände den - drygt 1 vecka försenad.


Så här ser märkningen ut när paketet anländer:


Nu har jag testat handsfreen och kan säga att ljudet är sådär, skrovligt eller rent ut sagt dåligt.

Trodde jag beställde en handsfree men det verkar ej finnas någon mikrofon så det är nog, som manualen säger, en "HD Music Bluetooth headset".

Paketet skulle anlänt den 26 december och den 3 januari så kunde jag begära återbetalning, vilket jag gjorde.
Så, lyckligtvis så har jag inget betalat för skräpet.

2 kommentarer:

  1. Man ska inte köpa HANDSfrees och laddkablar från kina som är så här billiga, jag har köpte ett 50 tal och tyvärr är hälften mest skräp.
    Man får vad man betalar för.

    SvaraRadera