måndag 18 januari 2010

"Handvänlig" mobiltelefon


Är det någon av mina läsare som kan rekommendera en "handvänlig" telefon med bra batteritid?

Har idag en Nokia 6220 Classic som uppfyller allt utom batteritid!







Krav:
  • Som sagt: Bra batteritid
  • Riktig blixt, Xenon
  • Vikt, helst under 100 gram
  • Vanliga tangenter, ej touch
  • Kamera som tar bra bilder, min 3 megapixels
  • Autofocus
  • 3G med inbyggt modem
  • Fickvänlig
  • Helst GPS

Jag har kikat på Sony Ericsson C901 men ju mera jag läser listan ovan desto mera övertygad blir jag att det nog inte finns någon annan än Nokia 6220 Classic som uppfyller mina krav?

Får väl göra avkall på batteritiden och försöka byta den kassa högtalaren i den telefon jag har samt eventuellt även låsa upp och unbranda den från Tre så batteritiden blir bättre.


Samtalshögtalare har jag hittat hos MyTrendPhone.se till det facila priset av 69:- + frakt (29:-)

Tips på hur att byta samtalshögtalaren emottages gärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar