lördag 2 januari 2010

Gratis kontantkort hos Telenor!

Jaha, men vad skall man ha ett kontantkort från Telenor till, jag har ju redan ett?

Jo, för att surfa med!

Hos Telenor kan man teckna Telenor Fri Mobilsurf för 59:-/mån.
Du får visserligen bara 3G-hastighet, 0,3MBit/s men för e-mail och surf räcker det.

EDIT: Glömde skriva att det funkar fint att använda till datorsurf också; använd mobilen som modem (via kabel eller bluetooth) eller stoppa SIM-kortet i ett USB-modem.

Jag har valt Telenor Enkelt så får jag dessutom 59:- var 5:e laddning.




Kontantkortet beställer du här!

EDIT:
Gick tydligen inte att länka direkt till den sidan - det krävs ett klick på "Kontantkort" samt "Beställ Startpaket". Ladda sedan kortet med 100:-.
Hur att få Fri Mobilsurf beskrivs i länkarna nedan.

Nedan några av mina tidigare inlägg i ämnet:

5 kommentarer:

  1. Jag kan inte hitta nått gratis kontantkort för mobilsurf för 59:-/mån på den länken... // Tony

    SvaraRadera
  2. Gick tydligen inte att länka direkt till den sidan - det krävs ett klick på "Kontantkort" samt "Beställ Startpaket". Ladda sedan kortet med 100:-.
    Hur att få Fri Mobilsurf beskrivs i länkarna ovan.

    SvaraRadera
  3. http://katidis.wordpress.com/2009/11/24/utkastad-fran-telenor/

    Själv är jag portad från Telenorbutikerna...

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Haha, kunde precis lika gärna varit jag som blev utkastad!!

    SvaraRadera