måndag 31 mars 2008

Loppisfynd

Köpte denna på loppis, egentligen mest för att jag inte hade en aning om vad det var.
Jag har nu haft lådan öppen för en snabb analys men blev inte klokare av detta.
Så jag frågar mina läsare - vad är detta?

EDIT (i dator): Detta mail är skickat direkt från telefonen, inklusive bild - detta har inte tidigare varit möjligt. Tydligen så skall det även gå att skicka videofilm direkt till bloggen denna väg - INTRESSANT!
Äntligen kan man skicka film direkt till Blogger - provar snart!

Fick detta tips via en kommentar i min blogg - tack för det!

++++++++++++++++++++++
Bild/video i detta inlägg är taget med Nokia N95. Hela inlägget är skrivet i N95.

2 kommentarer:

  1. Ser ut som ett hemmabyggt mätinstrument. De 3 extra mät proberna kan vara för att mäta på en transistor.

    SvaraRadera
  2. Hmm, jag skall publicera några bilder på insidan vid ett senare tillfälle.

    Jag gav bara 30:- så vad det än är så är det inga stora pengar.

    SvaraRadera