söndag 16 mars 2008

Nu kan du chatta med mig!

Nu funkar det (det var jag som inte begrep hur att göra)!
Välkomna!
Om du tittar till höger på sidan så kan du se om jag är tillgänglig.
Har du några frågor som du tror att jag kan svara på så välkommen till chatten!
Eller du kanske bara vill säga hej, berätta vem du är eller vad du sysslar med?

I samband med detta så slopar jag Skype-tjänsten!
Kanske du också är intresserad av denna funktion på Din sida, klicka här så kommer du till platsen där koden finns.

Passar på att berätta lite om vilka grejor jag har:
  • 3g-telefon Nokia N95 med 4gb minneskort, ver. 20.0.015
  • 3g-telefon Nokia 6630 med 512Mb minneskort, ver 5.03.08 (17-08-05)
  • 3g-telefon Huawei U120
  • + diverse äldre telefoner
  • Surfplatta Nokia N800, med 4Gb minneskort (2+2)
  • Bärbar dator Fujitsu Siemens Si1520, liten och nätt dator med 12" skärm
  • Bärbar dator Fujitsu Siemens A7640
  • Gammal bärbar Fujitsu Siemens Mobile M350
  • Diverse äldre stationära datorer b l a Compaq 1Ghz
  • Mobilt bredband från Tele2, 99:-/mån (skall bytas till 3)
  • Mobilt modem Huawei E220, olåst
  • Scanner Epson Perfection 1650 Photo
  • Trådlösa routrar från Fon
  • Trådlös router från Wippies, Homebox
  • Skypetelefon Dualphone 3088
  • Mobigater Plus, ring mobilt via Skype
  • Digitalkamera Konica Minolta Dimage X50, 512 Mb minneskort
  • Digitalkamera Fujifilm S6500fd med 2Gb minneskort
  • Webbkameror
Ja det finns säkert mycket mera i gömmorna, får komplettera listan efterhand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar