måndag 2 juli 2007

De flesta av de program jag installerat i N95

Installerade program i Nokia N95
- Sports Tracker: Visar dina motionsrundor mm, GPS-stöd.
- Wellness Diary: Viktkurvor mm
- Sökning: Hitta telefonnummer via Eniro samt få placering på karta
- Gizmo: Ring över Wifi
- Podcasting: Ladda hem musik, video mm via Wlan, titta senare
- Screenshot: Ta en bild på skärminnehåll
- MobiPocket: Läs feeds i telefonen, synka hemma- läs på resan
- ScanR: Fota dina dokument, skicka t ex som fax
- Fring: Messa eller ring via Skype (via Wlan)
- Fon Communicator: Logga in enkelt på Fon’s trådlösa routrar världen över.
- Nav4all: Navigator med stöd för inbyggd GPS
- Y-browser: Filhanterare
- Mobile Weather: Få vädret på olika orter som du själv väljer
- UniMess: Konvertera dina SMS till MMS eller e-mail
- cCalc: Avancerad kalkylator
- iMic: Mess-program
- amaZe: Navigator med rösthänvisning via GPRS-uppkoppling
- Pricerunner: Jämför priser
- Multi mig33: Messa och skicka bilder från inbyggda kameran
- Gmail: Behöver väl ingen presentation?
- Opera Mini: Läs vanliga webb-sidor. Sidstorleken anpassas för att spara överförings-
kostnad (gillar personligen ver. 3 bättre än ver.4 beta)
- Google Maps: Karta till telefonen, kostar överföringskostnad
- Compass: Hitta väderstreck mha sol/måne
- Menstral: Mest för kvinnor
- NimBuzz: Mess-program

Detta är inte riktigt alla program; jag har ytterligare några småprogram för GPS installerade samt några andra program.

2 kommentarer:

  1. Många program känner jag igen men det vore trevligt att få länkar till alla de program du refererar till, både här och i fortsättningen. :)

    SvaraRadera
  2. Hej och tack för din synpunkt!
    Jag skall försöka bättra mig, jag skriver om inlägget när jag får tid!

    SvaraRadera