tisdag 24 juli 2007

Ring gratis från din N95


Har du, som jag, en Nokia N95?

Tycker du om gratis?


Jag har installerat Truphone i min telefon. Nu kopplar jag upp mig via WLAN (trådlöst) och ringer gratis till 40 länder.


Jag har hämtat vilka länder det gäller från Truphones hemsida (http://www.truphone.com/):

"Here's a reminder of the countries whose landlines are free:Argentina, Australia, Austria, Belgium, Brazil (Rio de Janeiro & Sao Paulo only), Canada, Chile, China (Landline and Mobile), Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, France, Germany, Greece, Guam, Hong Kong (Landline & Mobile), Hungary, Iceland, Ireland, Israel, Italy, Korea (South), Luxembourg, Malaysia, Mexico (Guadalajara, Mexico City & Monterrey only), Netherlands, New Zealand, Norway, Panama City, Poland, Portugal, Puerto Rico, Russia (Moscow Central & St Petersburg only), Singapore (Landline & Mobile), Spain, Sweden, Switzerland, Taiwan, Thailand, United Kingdom, US Virgin Islands, USA (Landline & Mobile)"
Jag har, ännu så länge, bara ringt ett fåtal samtal men de uppringda har inte märkt någon skillnad i samtalskvalité jämfört med fasta nätet - ett gott betyg!
Kanske återkommer i ärendet längre fram!


1 kommentar:

  1. Tänkte tipsa om en ny hemsida som jag håller på att bygga för att samla all information kring Nokia N95. Joina och dela med er av nyheter, program, tips och diskussion i forumet:

    http://www.n95forum.org

    SvaraRadera