lördag 14 juni 2008

Provbloggar med N810 och bilder via Flickr.

Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så kan man, med MaemoWordPy och Nokia N810, hämta bilder från sitt eget Flickr och använda i bloggen.

Bilderna i detta inlägg har jag fotat med Nokia N95.
Sedan har jag skickat upp dem från N95:an till Flickr mha "Dela online" där jag, tidigare, har registrerat mig (det går även att maila upp bilderna).
Uppladdade bilder har jag sedan hämtat till detta inlägg mha programmet MaemoWordPy.

Bilden nedan är dock ett "screenshot" från N810 men även denna bild är uppladdad till Flickr (men från N810) och sedan hämtad.

ckr.

Nedan en bild från Ålems marknad (Nokia N95):


Och så en suddig bild (Nokia N95):




============================================================
Nokia N810
Inlägget är skrivet med MaemoWordPy på Nokia N810.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar