torsdag 16 juli 2009

Upplåsning av Huawei-modem t ex E1550

Jag har tidigare tipsat om ett program att använda för upplåsning men detta verkar ej fungera enligt en rapport jag fått.

Ett annat sätt är att kontakta sweden_gsm@hotmail.com, han låser upp E1550 via kod för 70:-.
Du skickar IMEI-koden till honom, via mail eller MSN, och får upplåsningskoden som du knappar in.
Det som krävs är att du har ett SIM-kort från en annan operatör än den som modemet är låst till.

Se kommentarer nedan!!!

EDIT: Titta här istället! 

2 kommentarer:

  1. Hej !!
    Här ska du få ett tips hur man låser upp sitt Huawei Modem gratis , http://forum.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?goto=newpost&t=781410

    Det tog mig ca 2min att få en upplåsnings kod gratis på detta forum till mitt E1550 modem !

    Mvh Anders i Växjö

    SvaraRadera