måndag 29 september 2008

Installerade program i min Nokia 6220 Classic

Nedan en lista på alla de program som jag installerat i min Nokia 6220 Classic - en del använder jag men många är installerade för att prova vid tillfälle.
  • SIC!FTP
  • SysExplorer
  • S60SpotOn
  • ScreenSnap
  • WebServer
  • TrueExplorer
  • Lucky Numbers
  • KeePassJ2ME
  • AirTimes
  • StopWatch
  • PhoNetInfo
  • Energy Pro
  • PriceRunner
  • Y-Browser
  • Y-Tasks
  • Y-Alarms
  • SmartGPX
  • Google Maps
  • J2MeMap
  • GpsTrack
  • Nav4All
  • amAze
  • extGPS
  • Compass
  • GPSed
  • Sports Tracker
  • IMic
  • mig33beta
  • Nimbuzz
  • LogExport
  • SMS Export
  • EQO
  • Opera Mini
  • teashark
  • UCWEB6
  • Javia Calculator
  • MobiReader
  • Pdf+
  • cCalc
  • LightNotePad
PUH, det var nog allt!! Ni får själva Googla för att hitta dem om intresse finnes alt kommentera min artikel så skall jag svara vad är till för samt var det kan hittas!

2 kommentarer:

  1. Tjo!

    Kräver inte tredjepartsprogram att man stänger av någon form av digitala signaturer i telefonen?

    Jag har sökt en hel del med alternativa OS till 6220 Classic men inte hittat speciellt mycket förutom att större delen av Symbian-koden går ut till tillverkarna.

    Tips på sidor/forum där det finns mer information om vart man hittar programmen och hur man installerar dem?

    Tack på förhand,
    Durandal

    SvaraRadera
  2. Har skapat ett nytt inlägg som, förhoppningsvis, svarar på några av dina frågor: Installera program i mobilen mobilen (http://jerjo2.blogspot.com/2009/08/installera-program-i-mobilen-mobilen.html)

    SvaraRadera